EUSKADIKO BASO-EGUR SEKTOREAREN KANPAINAREN LIZITAZIORAKO IRAGARKIA

EUSKADIKO BASO-EGUR SEKTOREAREN KANPAINAREN LIZITAZIORAKO IRAGARKIA

Zamudio, 2023/06/14

PEFC EUSKADIk zerbitzu bat kontratatuko du, Euskadiko baso-egur sektorerako komunikazio-kanpaina bat egiteko.

PEFC EUSKADIk gardentasunaren, publizitatearen, lehiaren, konfidentzialtasunaren, berdintasunaren eta diskriminaziorik ezaren printzipioak bermatzen ditu zerbitzu hori kontratatzeko prozedura osoan.

LIZITAZIOAREN HELBURUA

Lizitazio-prozesuaren helburua da komunikazioaren, publizitatearen eta ekitaldien sektoreko enpresarik onenak izatea, beren ezagutza eta jakintza eman dezaten deskribatutako helburuak lortzeko. Mezuak modu zirraragarri eta zuzenean helaraztea ahalbidetuko duten proposamenak lortzea da kontua, sektoreko jarduera osoaren irudia hobetzeko.

Lizitazio-prozedura irekia izango da, lehia askekoa, eta haren balorazioa objektiboa izango da, lehiaketaren atal guztietarako puntuazio itxiekin.

Jasotako eskaintzak baloratzeko proposatutako epaimahaia kanpainaren Zuzendaritza Batzordea izango da, bai eta marketinarekin eta komunikazioarekin lotutako profilak ere, kanpainaren Zuzendaritza Teknikoa eramango dutenak.

Kalitate-minimoa gaindituz, lote bakoitzaren puntuazio-prozesuan bigarren eta hirugarren postuan geratzen diren bi erakunde lizitatzaileek 2.000 euroko akzesita lortuko dute.

LIZITAZIOAREN EREDUA

Kanpainak lehenengo urte bat iraungo du, eta ondoren bi urte, ekintzaren azken aurrekontuaren baldintzapean.

Lizitazioa bi lotetan banatuko da.

1. Lotea: kanpainaren irudia sortzea, bitartekoak planifikatzea, egokitzea eta inbound marketing ekintzetara bideratutako eduki espezifikoak sortzea. Baita liburuxkak eta merchandising elementuak inprimatzea ere.

2. Lotea. Sustapen-ekintzak (ekitaldiak, street marketina eta/edo murgiltze-esperientziak). Ezinbestekoa da ekintza honetan/hauetan erabilitako eraikuntza-materialak 0 km-ko tokiko zurezkoak izatea eta dagozkion ziurtagiriak izatea.

Enpresa lizitatzaileek ez dute inolako mugarik lehiaketako lote batera edo bietara aurkezteko orduan, baina deskribatutako arlo guztietan esperientzia egiaztatua dutela frogatu behar dute.

LIZITAZIOAREN EGUTEGIA

Lizitazio-prozesuaren egutegia honako hau da:

  • Uztailaren 12a: Eskaintzak jasotzeko azken eguna.
  • Uztailaren 13a: 1. Lotearen eskaintzak irekitzea eta puntuatzea.
  • Uztailaren 14a: 2. Lotearen eskaintzak irekitzea eta puntuatzea
  • Uztailaren 17a: Lortutako emaitzak argitaratzea eta dagozkion jakinarazpenak bidaltzea enpresa lizitatzaileei, azken erabakia jakinarazteko.
  • Uztailaren 24tik 28ra: Lizitazio-prozesuaren ondoriozko kontratuen sinadura eta enkargatutako lanen hasiera.
  • 2023ko urrian, kanpaina abian jarri zen lehen komunikazio-ekintzekin, kanpainaren irudi grafikoa eta edukiak onartu eta definitu ondoren.

GOGOETA OROKORRAK

Enpresa lizitatzaileek proposamen bat aurkeztu ahal izango dute 1. lotean eta 2. lotean, edo bi loteetarako proiektu orokor bat aurkeztu ahal izango dute.

Eskaintzak modu digitalean aurkeztu beharko dira info@pefc.eus helbidera bidalita, 2023ko uztailaren 12ko 12: 00ak baino lehen.

KANPAINAREN BALDINTZA-ORRIA ETA BRIEFINGA ESKATZEA:

Lizitazio honetan parte hartu nahi duten enpresek BALDINTZEN AGIRIA eska dezakete info@pefc.eus helbidean.

Era berean, enpresa lizitatzaileen eskura jarriko da kanpainako Briefing dokumentu bat, kontuan hartzeko ohar batzuekin.

  • Sektorearen egoera, kanpainaren helburuak eta indar-ideiak.
  • Helburu diren publikoak

Zerbitzuak emateko eskaera hau zure interesekoa izatea espero dugu. Kasu horretan, eskertuko genizueke zure informazio-eskaera info@pefc.eus helbide elektronikoaren bidez helaraztea, honako hau adieraziz:

EUSKADIKO BASO-EGUR SEKTOREAREN KANPAINA LIZITATZEKO KONTRATAZIOA

Sinatua:

Oskar Azkarate Zabalo

PEFC EUSKADI

Bizkaiko Parke Zientifiko eta Teknologikoa

Kanala Bidea

48170 Zamudio, Bizkaia.